Умови та положення магазину

1. Вступ

1. Вступ

  1. Інтернет-магазин «JD Sports», що доступний за адресою: https://jdsports.com.ua, управляється компанією Marketing Investment Group S.A. з офісом у Кракові (31-871), мкр-н Dywizjonu 303 Paw. 1, що внесена до Реєстру підприємців Національного судового реєстру, який ведеться Окружним судом Кракова - Середмістя в Кракові, XI Господарським відділом Національного судового реєстру, під номером KRS 0000521685, з повністю сплаченим статутним капіталом у розмірі 41 000 000 злотих, NIP: 675- 11- 87-580, REGON: 351469736.
  2. Клієнт може письмово зв'язатися з Продавцем поштовою адресою: Інтернет-магазин JD Sports, вул. Професора Міхала Жичковського 10, 31-864 Краків, Польща (ul. Profesora Michała Życzkowskiego 10, 31-864 Kraków, Polska), за телефоном гарячої лінії: (+380) 94 711 4800 (тарифікується як звичайний телефонний дзвінок, згідно з тарифним пакетом постачальника послуг, яким користується Клієнт), або електронною поштою: info@jdsports.com.ua.
  3. Контактна форма, надана Продавцем, не є іншим засобом онлайн-зв'язку в розумінні ст. 1 абз. 12 абз. 1. 3а) Закону "Про захист прав споживачів" у зв'язку з неможливістю збереження листування між Продавцем і Клієнтом у спосіб, необхідний для того, щоб воно вважалося постійним носієм інформації.

2. Визначення

2. Визначення

  1. Клієнт - фізична особа, юридична особа або організаційна одиниця, яка не є юридичною особою, але якій спеціальними нормативними актами надано правоздатність, що здійснює покупки в Магазині;
  2. Споживач - Клієнт, який є фізичною особою, що здійснює в Магазині покупки, безпосередньо не пов'язані з його господарською або професійною діяльністю, у розумінні ст. 221 Цивільного кодексу, а також Клієнт, який є фізичною особою, що здійснює в Магазині покупки, безпосередньо пов'язані з його господарською діяльністю, але не мають професійного характеру, що випливає, зокрема, з предмета його господарської діяльності, яка доступна на підставі положень про Центральний реєстр та інформацію про господарську діяльність;
  3. Цивільний кодекс - Закон від 23 квітня 1964 року (Законодавчий Вісник. No. 16, поз.93 зі змінами);
  4. Обліковий запис Клієнта - обліковий запис Клієнта, який був належним чином зареєстрований в Магазині. Клієнт входить до свого облікового запису, використовуючи встановлений логін (рядок символів, що відрізняє Клієнта від інших клієнтів) і пароль (рядок символів, необхідний для аутентифікації, тобто однозначної ідентифікації та перевірки особи Клієнта в Магазині);
  5. Кур'єр - професійний поштовий оператор, який доставляє Товари, придбані в Магазині, від імені Продавця;
  6. Відгук - суб'єктивна, індивідуальна думка Клієнта про Магазин та/або придбані Товари;
  7. Товар - товари, що пропонуються для продажу в Магазині;
  8. Умови та положення  - дані Умови та положення інтернет-магазину JD Sports;
  9. Магазин - платформа e-commerce JD Sports, за допомогою якої Продавець, відповідно до правил, викладених в Умовах та положеннях пропонує свої Товари для продажу в електронному вигляді;
  10. Послуга - послуга, яку адмініструє компанія  TrustMate S.A. з юридичною адресою у Вроцлаві, вул. Бартошовицька 3, 51-641 Вроцлав, KRS: 0000737597, NIP: 897-18-54-393, REGON: 3699807510, яка дозволяє надати свій Відгук;
  11. Продавець - особа, зазначена в § 1 (абз. 1) цих Умов та положень, яка є стороною Договору купівлі-продажу, укладеного з Клієнтом в рамках Магазину, і одночасно є адміністратором веб-сайту Магазину;
  12. Договір купівлі-продажу - договір купівлі-продажу товару, визначений Цивільним кодексом, укладений між Продавцем і Клієнтом, укладений в рамках Магазину;
  13. Закон про права споживачів - Закон від 30 травня 2014 року про права споживачів (Законодавчий Вісник від 2014 р., поз. 827, зі змінами та доповненнями);
  14. Закон про надання послуг за допомогою електронних засобів - Закон від 18 липня 2002 року про надання послуг за допомогою електронних засобів (Законодавчий Вісник No. 144, пункт 1204 зі змінами та доповненнями); 
  15. Замовлення - заява Клієнта про намір, спрямована безпосередньо на укладення Договору купівлі-продажу, із зазначенням, зокрема, виду та кількості Товарів.

3. Загальні положення

3. Загальні положення

  1. Ці Умови та положення, які також є нормативним актом в розумінні Закону про надання послуг за допомогою електронних засобів, встановлює правила користування Магазином.
  2. Клієнти можуть отримати доступ до цих Умов та положень у будь-який час на веб-сайті Магазину за адресою https://jdsports.com.ua/umovy-magazynu, а також можуть завантажити Умови та положення у форматі PDF та роздрукувати їх.
  3. Дані Умови та положення окреслюють, зокрема:
    а) правила реєстрації Облікового запису Клієнта в Магазині;
    б) умови розміщення Замовлень в електронному вигляді в межах Магазину;
    в) правила укладення Договорів купівлі-продажу Товарів з використанням сервісів, що надаються Магазином;
  4. Прийняття цих Умов та положень є умовою користування Магазином. Реєстрація Облікового запису Клієнта та розміщення Клієнтом Замовлення вимагає підтвердження прийняття цих Умов та положень за допомогою так званого функціоналу "чек-бокс". Неприйняття цих Умов та положень не дозволить Клієнту зробити Замовлення.
  5. Усі товари, що пропонуються в магазині, є абсолютно новими і були введені в обіг на законних підставах.
  6. Продавець продає Товари через Магазин з доставкою по території України. Всі Договори купівлі-продажу укладаються українською мовою.
  7. Запис, надання та підтвердження Замовнику істотних положень Договору купівлі-продажу Товарів відбувається шляхом надсилання Замовнику на вказану адресу електронної пошти або на іншому постійному носії специфікації замовлення та рахунку-фактури з ПДВ.

4. Правила користування Магазином

4. Правила користування Магазином

  1. Клієнти можуть користуватися Магазином, зареєструвавшись і створивши таким чином Обліковий запис Клієнта, в якому збираються персональні дані та інформація про Клієнта, що стосуються його Замовлень, розміщених у Магазині. Клієнт має право в будь-який час розірвати укладений з Продавцем договір щодо Облікового запису клієнта, подавши Продавцю заяву про намір видалити Обліковий запис клієнта. Для цього Клієнт повинен зв'язатися з Продавцем.
  2. Клієнт несе відповідальність за надання неправдивих персональних даних. Продавець залишає за собою право відмовити в обробці та анулювати замовлення Товару в ситуації, коли Клієнт надав неправдиві дані або коли дані викликають у Продавця обґрунтовані сумніви щодо їх правильності. У такому випадку Клієнт буде поінформований по телефону або електронною поштою про причини скасування Замовлення. У такій ситуації Клієнт має право уточнити будь-які обставини, пов'язані з перевіркою достовірності наданих даних, і скасувати Замовлення. У разі відсутності даних, що дозволяють Продавцю зв'язатися з Клієнтом, Продавець надасть будь-які роз'яснення після того, як Клієнт зв'яжеться з ним.
  3. Клієнт несе відповідальність за всі транзакції, здійснені з використанням логіну та паролю. Продавець зобов'язується докласти всіх зусиль, щоб захистити логін і пароль від розголошення. Клієнт зобов'язується докласти всіх зусиль, щоб захистити логін і пароль від розголошення несанкціонованим третім особам.
  4. Продавець не несе відповідальності за передачу Клієнтом свого логіна або пароля третім особам. Якщо термін дії, зміна або видалення адреси електронної пошти, наданої Клієнтом при реєстрації Облікового запису, закінчується, змінюється або видаляється, Клієнт зобов'язаний повідомити про це Продавцю. 
  5. Клієнт заявляє, що всі дані, надані Клієнтом з метою оформлення Замовлення, є правдивими, при цьому Продавець не зобов'язаний перевіряти їх достовірність і правильність.

5. Розміщення та обробка замовлень

5. Розміщення та обробка замовлень

  1. Продавець надає можливість укласти Договір купівлі-продажу шляхом розміщення Клієнтом Замовлення:
    а) онлайн, через платформу Магазину;
    б) по телефону, через гарячу лінію Магазину, як зазначено в § 1 абз 2. цих Умов та положень, в години роботи, за винятком святкових днів.
  2. Для укладення Договору купівлі-продажу в Магазині необхідно здійснити вибір Товарів, виконавши наступні технічні дії на основі повідомлень, що відображаються Клієнту на веб-сайті Магазину. Вибір замовлених Товарів здійснюється Клієнтом шляхом додавання їх до кошика Магазину.

  3. До моменту натискання кнопки "Купити та оплатити" - Клієнт має можливість змінювати введені дані, виправляти помилки і в асортименті обраних Товарів.

  4. Після того, як клієнт введе всі необхідні дані, на екрані з'явиться підсумок
    Порядок, який буде містити, зокрема, інформацію про:
    а) предмет Замовлення (назва Товару, марка, розмір, колір, кількість);
    б) ціну за одиницю та загальну вартість замовлених Товарів, включаючи витрати на доставку та додаткові витрати (якщо такі є);
    в) обраний спосіб оплати;
    г) спосіб та адресу доставки Товарів.

  5. Для того, щоб відправити Замовлення, необхідно прийняти і підтвердити, що ви ознайомилися з Умовами та положеннями Магазину і натиснути кнопку «Купити і оплатити». Відправлення Клієнтом Замовлення є волевиявленням Клієнта на укладення Договору купівлі-продажу з Продавцем відповідно до змісту Умов та положень.

  6. Після оформлення Замовлення Клієнт отримує електронний лист, що підтверджує всі відповідні елементи Замовлення. У разі відсутності деяких Товарів, включених в Замовлення, Клієнт інформується про статус Замовлення і приймає рішення про спосіб його виконання (часткове виконання або анулювання всього Замовлення).

  7. Договір купівлі-продажу вважається укладеним з моменту отримання електронного листа Клієнтом: «Ваше замовлення готове до відправки».

  8. Якщо обрано спосіб оплати передоплати вартості замовлених Товарів і Замовлення не буде оплачено негайно, Договір купівлі-продажу вважається укладеним з моменту отримання Клієнтом електронного листа «Ваше замовлення ще не оплачено».

  9. Якщо Договір купівлі-продажу укладається по телефону, підтвердження укладення Договору купівлі-продажу надається Клієнту на довготривалому носії інформації не пізніше моменту доставки Замовлення. Продавець інформує, що з метою підтримання найвищих стандартів обслуговування клієнтів та з міркувань безпеки всі телефонні дзвінки, що надходять на Гарячу лінію, записуються.

  10. Обробляються тільки правильно оформлені Замовлення. Під правильно оформленим Замовленням розуміється введення Клієнтом всіх даних, необхідних для укладення Договору купівлі-продажу та його виконання. Замовлення не буде виконано у випадку:
    а) надання Клієнтом невірних або неточних даних, зокрема контактні дані, що унеможливлює обробку Замовлення;
    б) некоректного розміщення Клієнтом Замовлення, яке унеможливлює його виконання;
    в) розміщення Замовлення з порушенням цих Умов та положень;
    г) об'єктивно обґрунтованого визнання Продавцем того, що у випадку Замовлення, розміщеного Клієнтом, має місце спроба вчинення шахрайства, під яким слід розуміти будь-яку дію, вчинену Клієнтом у зв'язку з розміщенням і реалізацією Замовлення, що суперечить загальноприйнятому законодавству або порушує права третіх осіб, і зокрема такі дії, як: порушення безпеки Магазину, використання платформи Магазину всупереч її призначенню, використання чужого логіна або пароля або видача себе за іншу особу.

  11. Продавець залишає за собою право анулювати Замовлення, розміщені Клієнтами, які не відповідають §5 абз. 10 Умов та положень.

  12. Якщо в одному Замовленні придбано кілька Товарів, замовлені Товари можуть бути відправлені Клієнту більш, ніж однією партією. У цьому випадку клієнт не несе додаткових витрат на доставку.

6. Ціни

6. Ціни

  1. У разі здійснення покупок на суму, що перевищує встановлений поріг, покупець зобов’язаний сплатити мито та ПДВ, нараховані Державною митною службою України. Детальніша інформація доступна за посиланням: https://jdsports.com.ua/dopomoga/mytni-platezhi
  2. Акції, організовані в Магазині, не підсумовуються, якщо правилами відповідної акції не передбачено інше.

7. Способи доставки та оплати

7. Способи доставки та оплати

  1. Доставка Товару обмежується територією України, за винятком тимчасово окупованих територій і населених пунктів, на території яких органи державної влади України не здійснюють свої повноваження, населених пунктів, розташованих в районі або поблизу району проведення бойових дій. Продавець залишає за собою право змінювати територію, на яку не здійснюється доставка.
  2. Продавець здійснює доставку замовлених Товарів способами, зазначеними на веб-сайті Магазину, які вказані, зокрема, на https://jdsports.com.ua/dopomoga та на шляху покупки.
  3. Вибір певних способів доставки може передбачати обмеження доступних способів оплати Замовлення. Прийнятні способи оплати будуть відображатися Клієнтові постійно упродовж оформлення покупки, після вибору способу доставки. В цілому, пропонуються наступні методи оплати вартості замовлених Товарів:
    а) попередня оплата перед доставкою Товару Клієнтові - оплата здійснюється за допомогою електронних платіжних систем або інших електронних способів оплати, перелічених на веб-сайті Магазину і прийнятих Магазином;
    б) оплата ціни під час отримання Товарів Клієнтом.
  4. У разі здійснення попередньої оплати, ціна за замовлені Товари повинна бути сплачена одразу після оформлення Замовлення.
  5. Вартість доставки Товарів вказана на сайті Магазину. Крім того, вартість доставки вказується під час оформлення замовлення.
  6. Якщо Клієнт обирає в якості способу оплати попередню оплату, здійснену через одну з електронних платіжних систем, Замовлення буде реалізовано після отримання Продавцем підтвердження платежу від оператора електронної платіжної системи.
  7. Приймаючи Умови та положення, Клієнт погоджується з тим, що Продавець може виставляти та надсилати бухгалтерські документи, в тому числі рахунки-фактури та коригувальні рахунки-фактури в електронному вигляді на адресу електронної пошти, вказану Клієнтом під час реєстрації або при оформленні Замовлення. При цьому Клієнт заявляє, що він буде отримувати вищезгадані електронні рахунки-фактури на вказану ним адресу електронної пошти.
  8. Клієнт має перевірити стан посилки з замовленням під час її отримання від Кур'єра. Якщо упаковка буде пошкоджена або знищена, Продавець рекомендує скласти акт про пошкодження в присутності кур'єра і повідомити про це Продавцю.

8. Право на відмову від Договору купівлі-продажу

8. Право на відмову від Договору купівлі-продажу

  1. Відповідно до статті 27 Закону про права споживачів, Споживач має право відмовитися від Договору купівлі-продажу без пояснення причин протягом 14 днів з дня, коли Споживач вступив у володіння Товаром або коли третя особа, вказана Споживачем, окрім Кур'єра, вступила у володіння Товаром.
  2. Споживач може письмово повідомити Продавця про своє бажання скористатися правом на відмову від Договору купівлі-продажу, надіславши відповідну заяву на вказану нижче адресу:

    м. Київ, Нова Пошта,
    Відділення №133,
    Дмитро Поплавський,
    +380961782587

    Споживач може скористатися типовою формою заяви про відмову від Договору купівлі-продажу, яка міститься в Додатку 1 до цих Умов та положень . Використання типової форми не є обов'язковим. Споживач може також повідомити Продавця про своє бажання відмовитися від Договору купівлі-продажу, зробивши однозначну заяву про намір відмовитися від Договору купівлі-продажу в іншій формі, в тому числі, зокрема, електронною поштою.
    Для того, відмовитися у належний строк, достатньо надіслати інформацію про реалізацію права на відмову від Договору купівлі-продажу до спливу терміну відмови.
  3. У випадку відмови від Договору купівлі-продажу в порядку, описаному вище, Договір купівлі-продажу вважається неукладеним.
  4. Продавець зобов'язаний відшкодувати усі грошові кошти, отримані від Споживача, включно з витратами на доставку товару (за винятком додаткових витрат, пов'язаних з обраним Споживачем способом доставки, відмінним від найдешевшого звичайного способу доставки, запропонованого Магазином), негайно і в будь-якому випадку не пізніше 14 днів з дня, коли Продавець був проінформований про рішення скористатися правом відмовитися від Договору купівлі-продажу. Продавець не зобов’язаний відшкодовувати суму податку на додану вартість та мита, нарахованих Державною митною службою України та сплачених Клієнтом.
  5. Продавець повертає оплату тим самим платіжним засобом, який використовувався в початковій транзакції, якщо Споживач не домовився про інше. Споживач може вказати номер банківського рахунку, на який Продавець поверне кошти. У будь-якому випадку, Споживач не несе жодних витрат у зв'язку з таким поверненням. Продавець може утримати відшкодування до моменту отримання Товару або до надання Продавцю доказів повернення, залежно від того, яка подія відбудеться раніше.
  6. Споживач зобов'язаний негайно, але не пізніше 14 днів від дня відмови від Договору купівлі-продажу, повернути Товар Продавцю. Термін вважається належно дотриманим, якщо Споживач відправить Товар, що повертається, до закінчення 14-денного терміну за вказаною адресою:

    м. Київ, Нова Пошта,
    Відділення №133,
    Дмитро Поплавський,
    +380961782587
    з позначкою: "Інтернет-магазин JD - повернення"

  7. Споживач покриває прямі витрати, пов'язані з поверненням товару через відмову від Договору купівлі-продажу (витрати на пересилку товару Продавцю). Продавець не приймає посилки, відправлені за рахунок одержувача.
  8. Споживач несе відповідальність за зменшення вартості Товару в результаті його використання таким чином, що виходить за межі того, що необхідно для встановлення характеру, характеристик і функціонування Товару.
  9. Крім прав Споживача, зазначених у § 8 абз. 1 Умов та положень, Продавець добровільно надає всім Клієнтам можливість відмовитися від Договору купівлі-продажу без пояснення причин, шляхом подання відповідної заяви Продавцю в письмовій формі протягом 30 днів з дня, коли Товар перейшов у власність Клієнта, за умови, що Товар, який повертається, є повним, без слідів використання та пошкоджень. Для того, щоб мати можливість скористатися вищезгаданим додатковим правом на повернення, Клієнт повинен поводитися з Товаром і перевіряти його тільки в тій мірі, в якій він міг би це зробити при здійсненні покупки в стаціонарному магазині (наприклад, Клієнт повинен тільки приміряти Товар, але не використовувати його). Можливість відмовитися від Договору купівлі-продажу за правилами, зазначеними в цьому § 8 абз. 10 Умов та положень, не впливає і не обмежує права Споживача відмовитися від Договору купівлі-продажу протягом 14 днів без пояснення причин відповідно до статті 27 Закону про захист прав споживачів та інших прав Споживача, передбачених Законом про захист прав споживачів.
  10. У випадку, якщо Клієнт скористається правом на відмову від Договору купівлі-продажу без зазначення причини, як зазначено в абз. 10 вище, застосовуються положення § 8 абз. 2-9 Умов та положень, відповідно. Клієнт і Продавець зобов'язані повернути один одному те, що вони взаємно надали, у незмінному стані. Клієнт зобов'язаний передати Продавцю всю партію Товару в незмінному стані не пізніше, ніж протягом 14 днів з дня відмови від Договору купівлі-продажу. Клієнт несе витрати, пов'язані з відправкою Товару назад Продавцю. Продавець не приймає посилки, відправлені за рахунок одержувача. У разі фактичної відмови від Договору купівлі-продажу на умовах, зазначених у § 8 абз. 10 Умов та положень, повернення Товару приймається, і не пізніше ніж протягом 14 днів Клієнту повертається сума, сплачена за відповідне Замовлення.

9. Рекламації щодо Товарів

9. Рекламації щодо Товарів

  1. У разі невідповідності Товару укладеному Договору купівлі-продажу, Споживач має права, передбачені Законом про права споживачів.
  2. Продавець несе відповідальність за невідповідність Товару умовам Договору купівлі-продажу, які існували на момент його передачі та були виявлені протягом двох років з моменту передачі, якщо тільки, термін придатності Товару, встановлений Продавцем, не є довшим.
  3. У випадку, якщо Товар не є відповідним до умов Договору купівлі-продажу, Споживач може вимагати його ремонту або заміни.
  4. Продавець може здійснити обмін, коли Споживач бажає виконати ремонт, або Продавець може здійснити ремонт, коли Споживач бажає заміни, якщо приведення Товару у відповідність до Договору купівлі-продажу способом, обраним Споживачем, є неможливим або вимагатиме від Продавця надмірних витрат.
  5. Якщо ремонт і заміна неможливі або потребують надмірних витрат Продавця, він може відмовити у приведенні Товару у відповідність до Договору купівлі-продажу.
  6. У випадках, передбачених законом, якщо Товар не відповідає умовам Договору купівлі-продажу, Споживач має право вимагати зменшення ціни або відмовитися від Договору купівлі-продажу. Це стосується, коли:
    а) Продавець відмовився від приведення Товару у відповідність до умов Договору через неможливість або надмірну вартість ремонту або заміни;
    б) Продавець зобов'язаний привести Товар у відповідність до Договору купівлі-продажу у розумний строк з моменту повідомлення Продавцю Споживачем про невідповідність Товару Договору купівлі-продажу та без надмірних незручностей для Споживача, беручи до уваги специфіку Товару та мету, з якою Споживач його придбав;
    в) не дивлячись на спроби Продавця привести Товар у відповідність до Договору купівлі-продажу, дефект все ще наявний;
    г) відсутність відповідності Товару умовам Договору купівлі-продажу є настільки істотною, що виправдовує зниження ціни або розірвання Договору без попереднього використання засобів захисту, зазначених у абз. 3;
    ґ) із заяви Продавця або обставин зрозуміло, що він не зможе привести Товар у відповідність до Договору купівлі-продажу в розумний термін або без надмірних незручностей для Споживача.
  7. Споживач не може вимагати відмови від Договору купівлі-продажу, якщо невідповідність Товару Договору купівлі-продажу не є істотною.
  8. Претензії з приводу невідповідності Товару умовам Договору купівлі-продажу можна пред'явити шляхом надсилання Товару, що підлягає рекламації, до Магазину за наступною адресою:

    Інтернет-магазин JD
    м. Київ, Нова Пошта,
    Відділення №133,
    Дмитро Поплавський,
    +380961782587
    з позначкою: «Інтернет-магазин JD - рекламація»

    Будь ласка, додайте підтвердження покупки (наприклад, копію чека або рахунку-фактури з ПДВ) та опис поміченого дефекту разом із специфікацією вимог Споживача до Товару, що є предметом рекламації. Споживач може скористатися зразком рекламації, який можна завантажити з веб-сайту Магазину. 
  9. Продавець повинен відповісти на претензію не пізніше 14 днів з дня її повідомлення.

10. Умови надання електронних послуг магазином

10. Умови надання електронних послуг магазином

    1. Користуватися Магазином можна за умови, що комп'ютерна система, якою користується Клієнт, відповідає наступним мінімальним технічним вимогам: а) Internet Explorer версії 8.0 або новішої з увімкненими ActiveX, JavaScript та cookies, або б) Mozilla Firefox версії 3.0 або новішої з увімкненими Java-аплетами, JavaScript та cookies, або в) Google Chrome версії 21.0 або новішої з увімкненими Java-аплетами, JavaScript та cookies, г) мінімальна роздільна здатність екрану - 1280×720 пікселів.
    2. З метою забезпечення безпеки Клієнтів та передачі даних у зв'язку з послугами, що надаються в рамках Магазину, Продавець вживає технічних та організаційних заходів, що відповідають ступеню ризику безпеки послуг, що надаються, зокрема заходів щодо запобігання збору та модифікації персональних даних неуповноваженими особами.
    3. Клієнт, який користується Магазином, зобов'язаний, зокрема, зробити наступне:
      а) не надавати та не передавати контент, заборонений законом;
      б) користуватися Магазином таким чином, щоб не перешкоджати його функціонуванню, зокрема, використовуючи відповідне програмне забезпечення або пристрої;
      в) не вчиняти таких дій, як: надсилання або розміщення небажаної комерційної інформації (спаму) в межах Магазину;
      г) користуватися Магазином таким чином, щоб не обтяжувати інших Клієнтів та Продавця;
      ґ) користуватися Магазином у спосіб, що відповідає чинному законодавству Республіки Польща та Умовам та положенням.
    4. Продавець вживає заходів для забезпечення повного належного функціонування Магазину. Клієнт повинен інформувати Продавця про будь-які порушення або перебої у функціонуванні Магазину.
    5. Будь-які рекламації, пов'язані з функціонуванням Магазину, можуть бути подані Клієнтом у письмовій формі за наступною адресою: Marketing Investment Group S.A. ul. Prof. Michała Życzkowskiego 10, 31-864 Kraków або електронною поштою: info@jdsports.com.ua. У скарзі Клієнт повинен вказати своє ім'я, адресу для листування, а також тип і дату порушення, пов'язаного з функціонуванням Магазину.
    6. Продавець розглядає всі рекламації протягом 14 днів з моменту отримання такої рекламації та повідомить Клієнта про рішення щодо рекламації на адресу скаржника, вказану в рекламації.

11. Опитування щодо задоволеності Клієнтів

11. Опитування щодо задоволеності Клієнтів

    1. Непрямі послуги у вигляді послуг "хостингу", про які йдеться у статті  3(g)(iii) Регламенту (ЄС) Європейського Парламенту та Ради  2022/2065 від 19 жовтня 2022 року про єдиний цифровий ринок послуг та внесення змін до Директиви 2000/31/ЄС (DSA), доступні в Магазині. Ці послуги надаються з метою моніторингу задоволеності клієнтів, поліпшення якості послуг, що надаються, і сервісу продажів, а також щоб користувачі Магазину мали змогу ознайомитися з відгуками інших людей про Товари, доступні в Магазині. В рамках надання цих послуг Продавець за допомогою Сервісу дозволяє Клієнтам, які здійснили покупку в Магазині, висловити свою думку щодо Магазину та якості придбаних Товарів.

    2. Продавець надає Сервісові дані, необхідні для того, щоб Клієнт міг висловити свою думку (зокрема, адресу електронної пошти, ім'я Клієнта, номер замовлення та інформацію про придбані Товари). Клієнт отримає електронне повідомлення з проханням висловити свою думку про Інтернет-магазин та придбані Товари, і якщо Клієнт не висловить свою думку у відповідь на це електронне повідомлення, йому буде надіслано ще одне електронне повідомлення з нагадуванням про можливість висловити свою думку. Відгук є повністю добровільним.

    3. З детальними правилами подання Відгуків можна ознайомитися на сайті за посиланням: https://uk.trustmate.io/user-regulations.

    4. У кожному випадку, коли Відгук, висловлений Замовником, є твором у розумінні Закону від 4 лютого 1994 року "Про авторське право і суміжні права" (Законодавчий вісник No. 24, п. 83, зі змінами), Замовник надає Постачальнику, з моменту надання Відгуку, безкоштовну, невиключну ліцензію на використання Відгуку без обмежень у часі та території, що надає Постачальнику право на:
      а) записувати та відтворювати Відгук або будь-яку його частину будь-яким способом, включаючи цифровий,б) завантаження Відгуку або будь-якої його частини в пам'ять комп'ютера, комп'ютерну мережу або мультимедійну мережу,
      в) розповсюдження Відгуку або його частини шляхом публічного показу, демонстрації та надання його в розпорядження громадськості таким чином, щоб кожен міг отримати доступ до нього з місця та в час на власний вибір, зокрема, шляхом розміщення Відгуку або його частини в Магазині Продавця та інших магазинах Продавця або суб'єктів господарювання групи компаній Продавця, що пропонують такі ж Товари; в маркетингових кампаніях Продавця або суб'єктів господарювання групи компаній Продавця, в тому числі, в соціальних мережах.

    5. Замовник уповноважує Продавця використовувати Відгук, не вказуючи його як автора, і здійснювати свої особисті немайнові права від його імені самостійно або за допомогою третіх осіб.

    6. Ліцензія включає право надавати Продавцю подальші ліцензії, а також право розробляти, адаптувати, змінювати та перекладати Відгук самостійно або за допомогою третіх осіб, при цьому Продавець має право користуватися цим правом лише в тій мірі, в якій це не впливає на зміст Відгуку, тобто на сенс, значення або відбиток Відгуку.

    7. Ліцензія включає право розпоряджатися і використовувати вищезгадані розробки в тому ж обсязі, що і ліцензія на використання Відгуку.

    8. При цьому Клієнт, що видає ліцензію, гарантує, що він має право використовувати майнові авторські права на Відгук в обсязі, який щонайменше дозволяє надавати ліцензії на використання Відгуку відповідно до цих Умов та положень.

    9. Надаючи ліцензію, клієнт заявляє, що Відгук не порушує авторські права третіх осіб та право на використання зображення третіх осіб і персональних даних третіх осіб.

    10. Клієнт не має права на винагороду за ліцензування Відгуку.

    11. Відгук Клієнта не може містити протиправного змісту (змісту, що суперечить чинному законодавству), змісту, що суперечить принципам суспільного співіснування, добрій моралі та загальноприйнятим правилам поведінки, і зокрема не повинен містити:
      а) вульгарний, непристойний, порнографічний або образливий зміст,
      б) расистський контент, ксенофобський контент,
      в) рекламний або промо-контент як від клієнтів, так і від третіх осіб,
      г) персональні дані та зображення третіх осіб без передбаченого законом дозволу таких осіб, а також контент, що порушує особисті права третіх осіб,
      ґ) інформація, що становить комерційну таємницю або інший зміст конфіденційного характеру, який Клієнт не має права розголошувати,
      д) контент, що порушує авторські та особисті немайнові права третіх осіб, права промислової власності,
      е) контент, відповідні права на який належать третім особам, якщо Клієнт не уповноважений використовувати такий контент таким чином, щоб надати Продавцю ліцензію в обсязі, передбаченому цим Регламентом.

    12. Заборонено публікувати Відгуки за допомогою інструментів, які забезпечують автоматизацію публікації Відгуків, порушувати будь-які заходи безпеки Магазину або брати участь у будь-якій іншій поведінці, яка може призвести до публікації Відгуків, які не походять від Клієнтів.

    13. Продавець не використовує автоматизовану ідентифікацію Відгуків, що містять незаконний зміст, або Відгуків, що не відповідають положенням цих Умов та положень. Відгуки, що містять протиправний зміст, можуть бути виявлені Продавцем або через повідомлення користувача Магазину.

    14. Користувач Магазину може повідомити про Відгук, який містить протиправний зміст, на адресу електронної пошти, вказану в розділі 23 нижче. Продавець може невідкладно після отримання та перевірки інформації про незаконний вміст у Магазині:
      а) обмежити видимість певної інформації, перешкоджати доступу до неї або розміщувати такий вміст,
      б) повністю або частково призупинити або припинити надання послуг,
      в) призупинити дію або закрити Обліковий запис Клієнта.

    15. Якщо Продавець вчинить дії, зазначені в абз. 14 вище, Продавець надішле рішення про вжиті заходи разом з обґрунтуванням на електронну адресу сповіщувача, та зацікавленого отримувача послуг. Сповіщувач та відповідний користувач послуг можуть оскаржити рішення протягом 6 місяців з моменту його отримання. Скаргу слід надсилати на електронну адресу, вказану в абз. 23 нижче. Скарга буде розглянута Продавцем без невиправданої затримки, і як тільки скарга буде розглянута, Продавець надасть скаржнику інформацію з питань, до яких відноситься скарга.

    16. Продавець не є постачальником Відгуків або оператором сервісу, який дозволяє публікувати Відгуки. Надаючи Відгук, Клієнт добровільно його публічно поширює. Таким чином, у випадку, якщо Відгук порушує будь-які права третіх осіб, Замовник несе повну відповідальність за порушення таких прав.

    17. Метою цієї процедури збору відгуків є забезпечення доступу користувачів Рейтингової системи до відгуків клієнтів, які придбали Оцінюваний Товар. Електронний лист з проханням надати свій відгук надсилається тільки клієнтам, які здійснили покупку в Магазині, на адресу електронної пошти, вказану при оформленні замовлення.

    18. Повідомлення з проханням надати свій відгук про покупку, здійснену в Магазині, надсилаються в терміни, визначені середніми термінами доставки. Для того, щоб забезпечити Клієнтам можливість перевірити придбаний Товар до того, як він буде оцінений, ці терміни можуть бути змінені.

    19. Продавець розміщує в Магазині всі Відгуки, отримані від Клієнтів (як позитивні, так і негативні), із застереженням, що Продавець видаляє Відгуки, які порушують чинне законодавство, соціальні або моральні норми, а також ці Умови та положення.

    20. Відгуки не є спонсорськими і не впливають на договірні відносини Клієнта з Продавцем.

    21. Продавець може надати Клієнтам певний бонус за розміщення думки, наприклад, у вигляді коду знижки на наступні покупки. Умови нарахування бонусів можуть регулюватися окремими положеннями та можуть бути обмежені в часі. Бонус буде нараховано за кожний відгук, незалежно від його змісту.

    22. Продавець розміщує всі зібрані Відгуки в Магазині, при цьому вони відображаються користувачам у хронологічному порядку (починаючи з останнього). Відгуки про Товар, що відображаються користувачам, можуть також включати переклади відгуків, наданих Клієнтами, які придбали той самий Товар в інтернет-магазинах або додатках JD, що працюють в інших країнах, окрім Республіки Польща, суб'єктами господарювання, що входять до групи компаній Продавця.

    23. Відповідно до положень Регламенту (ЄС) 2022/2065 Європейського Парламенту та Ради від 19 жовтня 2022 року про єдиний цифровий ринок цифрових послуг та внесення змін до Директиви 2000/31/ЄС (Закон про цифрові послуги), Продавець призначив контактну особу для прямого зв'язку з органами влади держав-членів ЄС, Європейською Комісією, Радою з питань цифрових послуг та користувачами Магазину з питань, що підпадають під дію вищезазначеного Закону. Контактна особа: contactpoint@miggroup.com

12. Спеціальні положення щодо договорів, укладених з особами, відмінними від споживачів

12. Спеціальні положення щодо договорів, укладених з особами, відмінними від споживачів

  1. Цей розділ Умов та положень містить спеціальні положення, що застосовуються виключно до Договору купівлі-продажу, стороною якого є Клієнт, який не є Споживачем.
  2. У разі укладення Договору купівлі-продажу з Клієнтом, який не є Споживачем, Продавець має право в односторонньому порядку відмовитися від цього Договору купівлі-продажу з негайним набранням чинності, без пояснення причини, протягом 14 днів з дати його укладення. У межах, дозволених законом, виключаються всі претензії Клієнта, який не є Споживачем, до Продавця у зв'язку з відмовою від Договору купівлі-продажу.
  3. Положення Закону про захист прав споживачів не застосовуються до договорів купівлі-продажу, зазначених у абз. 1 вище. Крім того, на підставі статті 558 § 1 Цивільного кодексу виключається гарантійна відповідальність Продавця за Товар по відношенню до Клієнта, який не є Споживачем.
  4. Умови та положення, що стосуються Клієнтів, які не є Споживачами, можуть бути змінені в будь-який час на підставі загальноприйнятих правових норм.
  5. Будь-які спори, пов'язані з Договором купівлі-продажу та правовідносинами, що випливають з нього, між Продавцем і Клієнтом, який не є Споживачем, розглядаються судом, за місцезнаходженням Продавця.

13. Прикінцеві положення

13. Прикінцеві положення

  1. Продавець залишає за собою право запроваджувати та скасовувати пропозиції, акції та змінювати ціни на Товари в Магазині без шкоди для набутих прав Клієнта, включно, зокрема, з умовами Договорів купівлі-продажу, укладеними до внесення змін.
  2. Питання, не врегульовані цими Умовами та положеннями, регулюються загальноприйнятим законодавством, включно з, зокрема, положеннями Цивільного кодексу, Законом "Про захист прав споживачів" та Законом "Про надання електронних послуг". 
  3. Дані Умови та положення не виключають і не обмежують жодних прав Клієнта, який є Споживачем, що належать йому відповідно до обов'язкових правових норм. У разі виникнення суперечностей між цими Умовами та положеннями та обов'язковими правовими нормами, що надають права Споживачам, переважну силу мають дані Умови та положення.
  4. Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Умов та положень з важливих причин. До поважних причин, що виправдовують внесення змін до Умов та положень, відносяться, зокрема, зміни в загальноприйнятому законодавстві, організаційні зміни з боку Продавця, розширення асортименту послуг, що надаються Продавцем, відсутність подальшої можливості надавати послуги Продавцем на поточних умовах. Продавець інформує Клієнтів про новий зміст Умов та положень засобами електронного зв'язку (на адреси електронної пошти, вказані в Обліковому записі Клієнта або при оформленні Замовлень) або шляхом публікації нових Умов та положень на веб-сайті Магазину, принаймні за 7 днів до набрання чинності новими Умовами та положеннями. Якщо зміст нових Умов та положень не приймається, Клієнт має право в будь-який час розірвати договір, укладений з Продавцем щодо Облікового запису Клієнта, шляхом подання Продавцю заяви про намір видалити Обліковий запис Клієнта.
  5. Замовлення, розміщені Клієнтом до дати набрання чинності новими Умовами та положеннями, обробляються на підставі чинних Умов та положень, прийнятими Клієнтом в день оформлення Замовлення.
  6. Договори, що укладені між Продавцем та Клієнтами, регулюються польським законодавством.
  7. Ці Умови та положення набирають чинності з 03.06.2025