Де моє замовлення?
Де моє замовлення?
Увійди до свого облікового запису JD і перевір історію замовлень або скористайся опцією відстежити замовлення, щоб дізнатися актуальний статус доставки.
Скільки коштує доставка?
Скільки коштує доставка?
Безкоштовна доставка при замовленні на суму від 2 600 грн.
Вартість доставки для замовлень менше 2 600 грн:
Укрпошта: 199 грн
Нова Пошта: 239 грн
Які варіанти доставки доступні?
Які варіанти доставки доступні?
Обирай найбільш зручний спосіб доставки:
Кур'єр - Укрпошта, Нова Пошта
Поштомати та пункти видачі - Укрпошта, Нова Пошта
Моє замовлення було розділене
Моє замовлення було розділене
Іноді, щоб пришвидшити відправку, замовлення може бути поділене та надіслане з різних складів. Про це ти отримаєш повідомлення разом з оновленою інформацією щодо доставки.
Моє замовлення неповне
Моє замовлення неповне
Іноді ми не можемо надіслати всі замовлені товари. У такому випадку ти отримаєш повідомлення на електронну пошту з інформацією про те, які товари не були відправлені. Ми гарантуємо повне повернення коштів за всі невідправлені товари.
Якщо ти не отримав(ла) повідомлення про недоступність товару і повернення коштів не надійшло протягом 5 робочих днів, зв’яжися з нашою службою підтримки.
Отриманий товар відрізняється від замовленого
Отриманий товар відрізняється від замовленого
Якщо тобі доставили не той товар, зв’яжися з нашою службою підтримки – ми допоможемо вирішити це питання.
Чи можна оформити замовлення як подарунок?
Чи можна оформити замовлення як подарунок?
Якщо хочеш надіслати товар у подарунок, вкажи адресу отримувача, якому призначений подарунок, як адресу доставки під час оформлення замовлення.
Ми не надаємо послугу подарункового пакування, тому товари будуть запаковані як звичайне замовлення. Вартість вказана у чеку, а всі питання щодо замовлення ми можемо обговорювати лише з його оформлювачем.
Проблеми з доставкою
Проблеми з доставкою
Якщо виникли труднощі з доставкою, перевір статус свого замовлення одним із наступних способів:
Відстежуй замовлення ТУТ – просто введи номер замовлення та електронну пошту, вказану під час оформлення. Якщо номера замовлення немає під рукою, можеш ввести свій поштовий індекс.
Перевір посилання для відстеження, яке ми надіслали на електронну пошту, щоб дізнатися актуальний статус доставки.
Також можеш увійти до свого облікового запису JD, переглянути історію замовлень або скористатися опцією відстежити замовлення, щоб дізнатися актуальний статус доставки.
Якщо проблема з доставкою не вирішилася, зв’яжися з нашою службою підтримки – ми раді будемо допомогти!
Чи можна змінити або скасувати замовлення?
Чи можна змінити або скасувати замовлення?
Ми швидко обробляємо та пакуємо замовлення, тому змінити його перед відправкою неможливо. Якщо потрібно скасувати замовлення, це слід зробити одразу після підтвердження покупки. Зв’яжися з нами за номером (+380) 94 711 4800 якомога швидше – можливо, ми ще зможемо його скасувати.
Докладніше про скасування та повернення товару можна дізнатися в розділі Повернення та рекламації.
Чи можна змінити адресу доставки?
Чи можна змінити адресу доставки?
З міркувань безпеки змінити адресу доставки після підтвердження замовлення неможливо. Рекомендуємо перевірити правильність усіх даних перед оформленням замовлення.
Чому я не отримав(ла) повідомлення на електронну пошту про підтвердження замовлення?
Чому я не отримав(ла) повідомлення на електронну пошту про підтвердження замовлення?
Через велику кількість замовлень підтвердження може надійти із затримкою. Але не хвилюйся – ми вже обробляємо твоє замовлення!
Підготовка замовлення займає до 5 робочих днів, а доставка – до 5 робочих днів від моменту отримання повідомлення на електронну пошту з підтвердженням замовлення (іншими словами – від дати виставлення рахунка).
Усі деталі замовлення ти отримаєш у повідомленні на електронну пошту після його оформлення.
Зверни увагу, що ціни та терміни доставки можуть змінюватися залежно від акцій і спеціальних пропозицій.